Spoštovane sodelavke in sodelavci, študenti, zunanji sodelavci, obiskovalci Zdravstvene fakultete Univerze v Ljubljani in zainteresirana javnost.

V nadaljevanju podajamo nekaj informacij, povezanih s pojavom koronavirusa SARS-CoV-2 in bolezni, ki jo povzroča (COVID-19). Prilagamo nekaj ključnih navodil in usmeritev, aktualnih obvestil ter povezave do inštitucij, ki sprotno objavljajo relevantne informacije. 

Kaj povečuje tveganje okužbe?

_________________________

26.10.2020
S strani RKS smo prejeli Zaprosilo za pomoč zaposlenih in študentov višjih letnikov zdravstvene nege, babištva in sanitarnega inženirstva. 

23.10.2020
V skladu s sprejetimi novimi ukrepi vas obveščamo, da bo Zdravstvena fakulteta od 26.10. do 6.11.2020 za študente zaprta. V navedenem terminu odpadejo vse pedagoške obveznosti, ki so bile razpisane na način, da potekajo fizično v prostorih Zdravstvene fakultete. Klinična usposabljanja, ki potekajo izven prostorov fakultete, v kliničnem okolju, potekajo normalno, po razporedu. V primeru morebitnih sprememb vas bomo nemudoma obvestili.

12.10.2020
Priporočilo rektorja UL prof. dr. Igorja Papiča

11.9.2020
Obvestilo za zaposlene, študente in obiskovalce

10.7.2020
Obvestilo za zaposlene, študente in obiskovalce

18.5.2020
Obvestilo za študente

15.5.2020
Pravila obnašanja ob vstopu v ZF - knjižnica
Pravila obnašanja ob vstopu v ZF - pedagoški
Pravila obnašanja ob vstopu v ZF - raziskovalci
Pravila obnašanja ob vstopu v ZF - skupne službe

14.5.2020
OBVESTILO UL

7.5.2020
OBVESTILO UL

29.4.2020
OBVESTILO UL - Veljavnost vseh ukrepov je podaljšana do vključno 10. 5. 2020 oz. do preklica tega sklepa.

15. 4. 2020
OBVESTILO UL - Študijski proces po 3. maju 2020.

7. 4. 2020
OBVESTILO UL - Veljavnost vseh ukrepov je podaljšana do vključno 30. 4. 2020 oz. do preklica tega sklepa.

26. 3. 2020
Intervju s prof. dr. Janezom Tomažičem
Prof. dr. Janez Tomažič, predstojnik Katedre za infekcijske bolezni in epidemiologijo MF UL, v odgovorih na vprašanja prof. dr. Alojza Ihana, glavnega urednika revije Isis, povzema vsebine najnovejših podatkov in smernic, pomembnih za delovanje zdravstvenih delavcev v epidemiji COVID-19. Intervju bo sicer izšel v aprilski številki revije Isis, ki jo izdaja Zdravniška zbornica Slovenije, vendar pa nam ga zaradi aktualnosti in pomembnosti sporočil ponujajo v branje še pred izidom revije. Intervju je na voljo na tej povezavi.


23. 3. 2020
Spoštovani sodelavci, spoštovani študenti.
Prostovoljke in prostovoljci Zdravstvene fakultete UL ste se skupaj s člani Enote za oskrbo bolnikov Rdečega križa Slovenije in prostovoljkami ter prostovoljci Medicinske fakultete UL v zelo kratkem času odzvali zaprosilu k sodelovanju v Mobilnem stacionariju v območju vojašnice Slovenske vojske Edvarda Peperka.
Razmere se ves čas spreminjajo, zato jih pri Rdečem križu Slovenije budno spremljajo. Na podlagi zadnje izmenjave informacij z Upravo RS za zaščito in reševanje so nam sporočili, da so v fazi pripravljenosti. Z namenom varčevanja njihovih (in vaših) moči trenutno ne bo potrebno zagotavljati dežurstev v Mobilnem stacionariju. V primeru spremembe nas bodo o tem nemudoma obvestili in nas prosili k aktivnejšemu sodelovanju. Obvestilo vam bomo seveda posredovali v čim krajšem času.
Rdeči križ Slovenije vam je v imenu vseh izjemno hvaležen za čas in znanje, ki ga boste pomoči potrebnim namenili v prihodnjem obdobju. Brez vas, to je prostovoljk in prostovoljcev z velikim srcem, Rdeči križ Slovenije ne bi mogel tako dobro delovati kot to počne vrsto let.
Ostanite zdravi.


18. 3. 2020
S strani UKC Ljubljana smo prejeli Zaprosilo za pomoč študentov študijskih programov zdravstvena nega in babištvo. Tisti, ki ste pripravljeni nastopiti kot prostovoljci, se prosimo, obrnite na ga. Natašo Čermelj, tel. št.: 01 522 22 88, e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

OBVESTILO UL - Veljavnost vseh ukrepov o prekinitvi izvajanja vseh oblik neposrednega pedagoškega dela in omejitvi osebnih stikov pri vseh aktivnostih na UL je podaljšana do vključno 13. 4. 2020 oz. do preklica.


17. 3. 2020
Spoštovani sodelavci, spoštovani študenti.
Število obolelih za novim koronavirusom je vsak dan višje in posledično je tudi potreba po kadru vedno večja. Veseli nas, da se številni zaposleni in študenti Zdravstvene fakultete UL aktivno vključujete v aktivnosti, povezane s pojavom COVID-19 na različnih nivojih ali pa boste k takšnemu udejstvovanju še pristopili.
Zaradi vsem poznane situacije, povezane s pojavom COVID-19, se je poučevanje v največji možni meri preneslo v virtualno okolje. Vse zato prosimo, da aktivno spremljate obvestila in sledite navodilom in nalogam, ki vam jih posredujejo učitelji in asistenti.
Ker pa vsi tisti, ki ste aktivno vključeni v izvajanje posameznih nalog (bodisi v kliničnem okolju, kot prostovoljci RKS ali civilne zaščite ali kjerkoli drugje v strukturah, ki aktivno izvajajo naloge za obvladovanje situacije) ne morete hkrati tudi v celoti izpolnjevati svojih študijskih obveznosti, vas prosimo, da o svojih obveznostih obvestite vaše učitelje. Učitelje pa na tem mestu prosimo, da takšnim študentom pristopite naproti in se z njimi uskladite glede prilagojenega dela.
Hkrati vse študente naprošamo, da si pri organizacijah, kjer izvajate delo, priskrbite ustrezno potrdilo, na podlagi katerega vam bomo, ko bo konec teh posebnih okoliščin, lahko opravičili izostanek izvajanja spletnih študijskih obveznosti. Obenem vas naprošamo, da po elektronski pošti svoji referentki Službe za študijske zadeve sporočite, kje in na kakšen način sodelujete v aktivnostih, povezanih s pojavom COVID-19.


16. 3. 2020
S strani Rdečega križa Slovenije smo prejeli Zaprosilo za sodelovanje zaposlenih in študentov ZF UL v mobilnem stacionariju v območju vojašnice Slovenske vojske Edvarda Peperka. Na podlagi prejetega dopisa vam posredujemo podatke kontaktne osebe, na katero se tisti, ki ste pripravljeni pomoči potrebnim stopiti naproti, obrnete: g. Željko Malić, tel. št.: 040 591 859, e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., skype: zeljko.malic. Lokacija namestitve študentov in zaposlenih je vojašnica Edvarda Peperka Moste.


15.3. 2020
Vlada Republike Slovenije je izdala Odlok o začasni prepovedi zbiranja ljudi v zavodih s področja vzgoje in izobraževanja ter univerzah in samostojnih visokošolskih zavodih, ki stopi v veljavo 16. 3. 2020 ob 00:00.


11. 3. 2020
OBVESTILO UL - Glede na aktualne razmere je rektor UL sprejel sklep, ki velja do vključno 23. marca 2020 oz. do preklica. 
INFORMATION MEMO UL – In view of the current situation, the University of Ljubljana Rector has made the decision, which is valid until and including 23 March 2020 or until this decision is revoked.
OBVESTILO - od 16. do vključno 20. marca so vse oblike neposrednega pedagoškega dela na fakulteti odpovedane (predavanja, seminarji in vse oblike vaj ter terensko delo) in se v največji možni meri nadomestijo z individualnim študijem in različnimi oblikami študija na daljavo.
INFORMATION MEMO - in the given memo you will find information on the latest preventive measures to avoid risks of spreading the Corona virus. All direct pedagogical activities (lectures, seminars, tutorials, field work) from March 16 to March 20, 2020 are cancelled. They will be carried out as individual study and/or in various forms of distance learning to the greatest extent possible.


9. 3. 2020 
OBVESTILO - od 9. do 15. marca so vse oblike neposrednega pedagoškega dela na fakulteti odpovedane (predavanja, seminarji in vse oblike vaj ter terensko delo) in se v največji možni meri nadomestijo z individualnim študijem in različnimi oblikami študija na daljavo.
INFORMATION MEMO - In the given memo you will find information on the latest preventive measures to avoid risks of spreading the Corona virus. All direct pedagogical activities (lectures, seminars, tutorials, field work) from March 9 to March 15, 2020 are cancelled. They will be carried out as individual study and/or in various forms of distance learning to the greatest extent possible.


4. 3. 2020
Dopolnjena verzija navodila
Zaradi novih usmeritev NIJZ tudi na ZF UL sledimo omenjenim spremembam, ki so vezane na izvajanje samoizolacije in v priponki prilagamo popravljena navodila, usklajena s trenutnimi informacijami in napotki.
- navodilo za zaposlene, ki se vračajo iz tujine   /     instructions for employees returning from abroad
- navodila za zaposlene, ki planirajo obisk tujega gosta   /  notification to employees receiving guests from abroad
- navodila za študente, ki se vračajo iz tujine   /   instructions for students returning from abroad - student exchange programmes or private trips


28. 2. 2020

Navodila in usmeritve v času pojava koronavirusa
Na podlagi analize morebitnih zapletov v nadaljevanju podajamo nekaj navodil za različne situacije in dodatna pojasnila:
- navodilo za zaposlene, ki se vračajo iz tujine   /   instructions for employees returning from abroad
- priporočila za zaposlene, ki načrtujejo pot v tujino   /   recommendations for employees planning a trip abroad - either on business or privately
- navodila za študente, ki se vračajo iz tujine   /   instructions for students returning from abroad - student exchange programmes or private trips
- navodila za zaposlene, ki planirajo obisk tujega gosta   /   notification to employees receiving guests from abroad
- navodilo glede čiščenja prostorov na fakulteti
- navodila za dosledno zračenje prostorov   /   air ventilation of rooms
- pojasnilo glede rabe razkužil   /   clarification regarding the use of hand sanitisers


25. 2. 2020 - SLO
Formiranje koordinacijske skupine ZF in ključna pojasnila glede novega koronavirusa SARS-CoV-2
Na Zdravstveni fakulteti smo kot odziv na situacijo oblikovali strokovno skupino, ki skrbi za pripravo načrta za zagotavljanje kontinuiranega dela na fakulteti, njegovo implementacijo in ob stalnem dopolnjevanju načrta tudi za koordinacijo aktivnosti v času pojavljanja koronavirusa (SARS-CoV-2). Vse aktivnosti se bodo, glede na spreminjajočo se situacijo, sprotno spremljale in usklajevale tako znotraj Univerze kot tudi s ključnimi inštitucijami v državi. Tako za zaposlene, kot tudi za študente, bomo zagotovili ustrezno obravnavo, če bi bila izkazana tveganja za okužbo. O morebitnih spremembah v načinu dela vas bomo sprotno obveščali. Pripravljamo tudi protokole delovanja, ki vam jih bomo v najkrajšem možnem času posredovali. Do nadaljnjega delo na fakulteti in v strokovnih bazah poteka nespremenjeno, seveda ob intenzivnejšem izvajanju preventivnih ukrepov.

Na tem mestu želimo ponovno izpostaviti ključne preventivne ukrepe, ki jih javnosti posreduje NIJZSvetovna zdravstvena organizacija – WHO ter Evropski center za preprečevanje in obvladovanje bolezni - ECDC.

Ključni preventivni ukrepi so:
- izogibanje tesnim stikom z ljudmi, ki kažejo znake bolezni,
- upoštevanje higiene kašlja,
- dosledno izvajanje higiene rok (predvsem izvajanje umivanja rok in upoštevanje principa nedotikanja),
- v primeru, ko voda in milo nista dostopna, se namesto umivanja lahko poslužimo razkuževanja rok, pri tem za razkuževanje rok uporabimo namensko razkužilo z vsebnostjo alkohola v razkužilu vsaj 60%,
- izogibanje zaprtim javnim prostorom, kjer je veliko ljudi,
- kdor kaže znake bolezni, naj ostane doma in se izogiba stiku z ljudmi ter zdravnika o simptomih najprej obvesti po telefonu; zdravnik ali drug zdravstveni delavec bo na podlagi anamneze podal navodila za nadaljnje ravnanje.

Pozivamo vas, da tudi v bodoče sledite navodilom NIJZ in se nanje ustrezno odzivate.
Za vse informacije glede izvedbe delovnih ali študijskih obveznosti se lahko obrnete na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., za vsa vsebinska vprašanja pa se obrnite na spletno stran NIJZ ali njihove kontaktne točke (031 646 617 vsak dan med 9.00 in 17.00 uro).
Koordinacijska skupina ZF

25. 2. 2020 - ANG
In response to the situation, the Faculty has set up an expert coordination team, which is responsible for preparing the Plan for ensuring continuous work at the Faculty, its implementation and, alongside providing constant updates to the plan, the coordination of activities during the occurrence of coronavirus (SARS-CoV-2). Due to the changing situation, all activities will be constantly monitored and coordinated both within the University and with key institutions in the country. Appropriate treatment will be provided for employees and students in the event of a proven risk of infection. We will inform you of any changes in the workflow. Protocols of operation are also being prepared and will be provided to you as soon as possible. Until further notice, work at the Faculty and professional bases is taking place uninterruptedly, of course, alongside more intensive implementation of preventive measures.

At this point, we would like to reiterate the key preventive measures communicated to the public by the NIPH, the World Health Organization – WHO and the European Centre for Disease Prevention and Control – ECDC.

The key preventive measures include:
- avoiding close contact with people who show signs of illness,
- compliance with cough hygiene,
- consistent implementation of hand hygiene (in particular, washing hands and observing the principle of non-contact),
- if water and soap are not available, a dedicated hand sanitiser containing at least 60% alcohol may be used instead,
- avoiding enclosed public spaces with many people,
- anyone showing signs of illness should stay home and avoid contact with people and first inform their GP about the symptoms by telephone; based on your specific case, your GP or other healthcare worker will give you instructions on what to do next.

We urge you to continue to follow the NIJZ instructions and respond to them appropriately.
For any work- or study-related questions, please send an e-mail to Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., and for other, more specific questions, please visit the NIJZ website or use their contact points (call 00 386 31 646 617 every day between 9 am and 5 pm).

 

Koordinacijsko skupino sestavljajo:
- doc. dr. Andrej Starc, dekan UL ZF,
- doc. dr. Martina Oder, prodekanja za študijske zadeve,
- viš. pred. dr. Gregor Jereb,
- Mojca Dolar, tajnik,
- Marjeta Rot, vodja Službe za študijske zadeve.

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, saj ti omogočajo boljše in pravilnejše delovanje. Zaradi EU zakonodaje, vas moramo vprašati za soglasje. Prosimo vas, da sprejmete uporabo piškotkov in si s tem omogočite pravilen prikaz naše spletne strani. Piškotke uporabljajo vse spletne strani. Več informacij o piškotkih najdete na tej povezavi.