Pacienti/uporabniki današnjih generacij ne želijo več samo deljenja navodil in receptov. Želijo biti aktivno vključeni v reševanje njihovega problema. »Aktivno« pomeni, da išče pacient - ob usmerjanju zdravstvenega delavca - rešitev sam.
Katero učno metodo uporabiti v procesu zdravstvene vzgoje, je odvisno od:
- ciljev,
- vsebine zdravstvene vzgoje,
- značilnosti skupine, ki se uči,
- učiteljevega/mentorjevega pojmovanja učenja,
- starosti udeležencev.
Poznamo različne delitve učnih metod, npr.:
- metode za učenje vsebine,
- metode za učenje spretnosti,
- metode za razvoj stališč in vrednosti.
Sodobne učne metode se, v nasprotju s tradicionalnimi, nanašajo na aktivno samostojno delo udeležencev.
Udeležence na ta način sistematično spodbujajo k raziskovanju, razmišljanju in odkrivanju novega.
Med sodobne učne metode prištevamo:
- razne diskusijske tehnike,
- igre vlog,
- viharjenje možganov,
- izkušenjsko učenje,
- reševanje problemov,
- učne delavnice,
- projektno delo,
- obrnjeno učenje, itd.
Poudarek tokratnega izobraževanja bo na metodi obrnjenega učenja (»teaching back«).
Dogodek bo praktično naravnan, udeleženci bodo delali s skupinah.
Dogodek je namenjen zdravstvenim delavcem, ki izvajajo zdravstveno vzgojo na primarni, sekundarni in terciarni ravni zdravstvene dejavnosti.
Predavateljica:
Dr. Andreja Kvas je predstojnica oddelka Zdravstvena nega na ZF UL ter nosilka predmeta Metodika zdravstvene vzgoje in promocija zdravja.
Termin izobraževanja: ponedeljek, 28.6.2021 od 15.30 do 19.45.
Način izvedbe: spletno okolje.
Povezavo bodo prijavljeni udeleženci prejeli dan pred izobraževanjem.
Kotizacija znaša 60 EUR z DDV. Vključuje izvedbo izobraževanja, potrdilo ter e-gradivo.
PRIJAVA
Izobraževanje je v postopku pridobivanja licenčnih točk ZZBNS.
Pohitite s prijavami!