V zdravstvenih timih so konflikti neizogibni, prepoznamo pa jih lahko vsaj 5 vrst:
- Informacijski konflikti… izgubljeni ali manjkajoči zdravstveni zapisi, pomanjkljive informacije na receptu, slabe predaje…
- Konflikti vrednot… nezdružljivi sistemi prepričanj ali poskus vsiljevanja osebnih vrednot drugim, vrednote glede standarda oskrbe…
- Konflikti interesov… tekmovanje glede potreb ali virov, kot sta denar ali čas med pacienti, zdravstvenim osebjem sorodniki pacientov…
- Konflikti v odnosih…razdiralna čustva, nezaupanje, napačne predstave, slaba komunikacija med ljudmi, energijski vampirizem
- Strukturni konflikti…zatiralsko vedenje do drugih, nespoštovanje, podcenjevanje kompetenc, pomanjkanje sredstev, nejasna struktura organizacije, pomanjkanje priložnosti za napredovanje…
Pomembno je, da se konflikt obravnavajo pravočasno in učinkovito. Sicer lahko povzročijo:
- slabšo kakovost oskrbe pacientov,
- psihološki stres med zaposlenimi in celo
- pravno odgovornost zdravstvenih ustanov.
Na delavnici bomo s pomočjo igre vlog in simulacij raziskovali različne strategije in pristope za uspešno reševanje konfliktov. Imeli boste priložnost spoznati tudi kakšen je vaš prevladujoč stil ravnanja v konfliktnih situacijah.
Cilj izobraževanja je opremiti udeležence z znanjem in veščinami, ki so potrebni za učinkovito reševanje konfliktov v zdravstvenih timih. Poseben poudarek bo na razvoju mehkih veščin, kot so komunikacija, empatija in pogajanja, ki so ključne za ustvarjanje zdravega in produktivnega delovnega okolja. V takšnih okoljih/zdravstvenih timih se na konflikte gleda kot na priložnost za napredek ter izboljšanje odnosov
KDAJ
7.11.2024.
PROGRAM
8.30. – 8.35 Pozdrav gostitelja in predstavitev izobraževanja
8.35 - 10.15 Najpogostejši vzroki za nastanek konflikta v zdravstvu
Konflikt kot priložnost za izboljšanje.
Stili ravnanja s konflikti - kakšen je moj stil?
10.15 - 10:30 Odmor
10.30 - 12.30 Zlati trikotnik reševanja konfliktov
Obvladovanje čustev v konfliktu
12.30 - 13.00 Odmor (kosilo)
13.00 - 14.50 Prakticiranje načel asertivnega in dialoškega reševanja konfliktov
Zavedanje potreb in vrednot
Oblikovanje in prepoznavanje komunikacijskih ciljev
Suverena komunikacija (verbalna in neverbalna) v konfliktnih situacijah
Moč pozitivnih formulacij v konfliktnih situacijah
Poslušati in slišati
In še… kako in kdaj lahko pomagamo drugim v konfliktnih situacijah
14.50 – 15.00 Zaključek izobraževanja, ankete in podelitev potrdil
DODATNA PRIDOBITEV: Udeleženci prejmejo tudi e-priročnik Ravnanje s konflikti - za več zadovoljstva in manj stresa (avtorica dr. Danijela Brečko)
KJE
Zdravstvena fakulteta, Zdravstvena pot 5, Ljubljana.
KDO
Dr. Danijela Brečko ima več kot 25 let izkušenj s predavanji in treningi in več kot 15 let izkušenj z moderiranjem skupinskih procesov komunikacije. Ima izkušnje na področju usposabljanja na področju vodenja, kadrovskega managementa, izobraževalnega managementa in osebnega razvoja zdravstvenih timov. Svoje predavateljsko in trenersko delo povezuje z lastnimi raziskavami. Je avtorica 14 strokovnih knjig, med drugimi tudi priročnika: Ravnanje s konflikti - za manj stresa in več zadovoljstva, in več kot 350 strokovnih člankov.
V letu 2022 si je pridobila mednarodni certifikat Senior Practitioner coach/mentor pod okriljem organizacije EMCC Global (European Mentoring and coaching council) in v okviru Life Academy International nosilka naziva Ambasadorka znanja.
Na Zdravstveni fakulteti je na temo izboljševanja komunikacije v zdravstvenih timih uspešno vodila več delavnic kjer so reševali konkretne situacije iz prakse.
Njen moto je: Vsak konflikt je priložnost za rast!
Kotizacija znaša 170 EUR z DDV. Vključuje izvedbo, gradivo, potrdilo in osvežitev.
Vsebina izobraževanja je v pridobivanju točk ZZBNS.
Vljudno vabljeni!