Prosimo poskrbite, da je na strani omogočen JavaScript, ki poganja dodatek za dostopnost. Ravnanje s konflikti v zdravstvenih timih

V zdravstvenih timih so konflikti neizogibni, prepoznamo pa jih lahko vsaj 5 vrst:
- Informacijski konflikti… izgubljeni ali manjkajoči zdravstveni zapisi, pomanjkljive informacije na receptu, slabe predaje…
- Konflikti vrednot… nezdružljivi sistemi prepričanj ali poskus vsiljevanja osebnih vrednot drugim, vrednote glede standarda oskrbe…
- Konflikti interesov… tekmovanje glede potreb ali virov, kot sta denar ali čas med pacienti, zdravstvenim osebjem sorodniki pacientov…
- Konflikti v odnosih…razdiralna čustva, nezaupanje, napačne predstave, slaba komunikacija med ljudmi, energijski vampirizem
- Strukturni konflikti…zatiralsko vedenje do drugih, nespoštovanje, podcenjevanje kompetenc, pomanjkanje sredstev, nejasna struktura organizacije, pomanjkanje priložnosti za napredovanje…

Pomembno je, da se konflikt obravnavajo pravočasno in učinkovito. Sicer lahko povzročijo:
- slabšo kakovost oskrbe pacientov,
- psihološki stres med zaposlenimi in celo
- pravno odgovornost zdravstvenih ustanov.

Na delavnici bomo s pomočjo igre vlog in simulacij  raziskovali različne strategije in pristope za uspešno reševanje konfliktov. Imeli boste priložnost spoznati tudi kakšen je vaš prevladujoč stil ravnanja v konfliktnih situacijah.

Cilj izobraževanja je opremiti udeležence z znanjem in veščinami, ki so potrebni za učinkovito reševanje konfliktov v zdravstvenih timih. Poseben poudarek bo na razvoju mehkih veščin, kot so komunikacija, empatija in pogajanja, ki so ključne za ustvarjanje zdravega in produktivnega delovnega okolja. V takšnih okoljih/zdravstvenih timih se na konflikte gleda kot na priložnost za napredek ter izboljšanje odnosov

KDAJ
7.11.2024.

PROGRAM
8.30. – 8.35 Pozdrav gostitelja in predstavitev izobraževanja
8.35 - 10.15 Najpogostejši vzroki za nastanek konflikta v zdravstvu
                    Konflikt kot priložnost za izboljšanje.
                    Stili ravnanja s konflikti - kakšen je moj stil?
10.15 - 10:30 Odmor
10.30 - 12.30 Zlati trikotnik reševanja konfliktov
                      Obvladovanje čustev v konfliktu
12.30 - 13.00 Odmor (kosilo)
13.00 - 14.50 Prakticiranje načel asertivnega in dialoškega reševanja konfliktov
                       Zavedanje potreb in vrednot
                       Oblikovanje in prepoznavanje komunikacijskih ciljev
                       Suverena komunikacija (verbalna in neverbalna) v konfliktnih situacijah
                      Moč pozitivnih formulacij v konfliktnih situacijah
                      Poslušati in slišati
                      In še… kako in kdaj lahko pomagamo drugim v konfliktnih situacijah
14.50 – 15.00 Zaključek izobraževanja, ankete in podelitev potrdil

DODATNA PRIDOBITEV: Udeleženci prejmejo tudi e-priročnik Ravnanje s konflikti - za več zadovoljstva in manj stresa (avtorica dr. Danijela Brečko)

KJE
Zdravstvena fakulteta,  Zdravstvena pot 5, Ljubljana.

KDO
Dr. Danijela Brečko
ima več kot 25 let izkušenj s predavanji in treningi in več kot 15 let izkušenj z moderiranjem skupinskih procesov komunikacije. Ima izkušnje na področju usposabljanja na področju vodenja, kadrovskega managementa, izobraževalnega managementa in osebnega razvoja zdravstvenih timov. Svoje predavateljsko in trenersko delo povezuje z lastnimi raziskavami. Je avtorica 14 strokovnih knjig, med drugimi tudi priročnika: Ravnanje s konflikti - za manj stresa in več zadovoljstva, in več kot 350 strokovnih člankov.
V letu 2022 si je pridobila mednarodni certifikat Senior Practitioner coach/mentor pod okriljem organizacije EMCC Global (European Mentoring and coaching council)  in v okviru Life Academy International nosilka naziva Ambasadorka znanja.

Na Zdravstveni fakulteti je na temo izboljševanja komunikacije v zdravstvenih timih uspešno vodila več delavnic kjer so reševali konkretne situacije iz prakse.
Njen moto je: Vsak konflikt je priložnost za rast!

PRIJAVA

Kotizacija znaša 170 EUR z DDV. Vključuje izvedbo, gradivo, potrdilo in osvežitev.

Vsebina izobraževanja je v pridobivanju točk ZZBNS.

Vljudno vabljeni!

Spletna stran za nemoteno in pravilno delovanje uporablja osnovne nujne piškotke. Obvezni piškotki in piškotki, ki ne obdelujejo osebnih podatkov, se naložijo samodejno, brez predhodne privolitve in z njimi ne obdelujemo nobenih podatkov. Analitičnih piškotkov ne uporabljamo. Več o piškotkih »