Pedagogi se v aktualnem času srečujejo z generacijami, ki so bile vzgajane s t.i. terapevtsko mentaliteto, ki upošteva veliko mero sočutja.

V porastu je kultura narcisizma.

Od pedagogov se v interakciji s študenti tako pogosto samodejno pričakuje sočutje, ko gre npr. za (ne) izpolnjevanje študijskih obveznosti v postavljenih terminih oz. po postavljenih merilih.

 

Neredko se pričakuje, da bi študenta obravnavali po merilih terapevtskih pristopov, namesto da bi zahtevali izpolnitev jasno postavljenih študijskih kriterijev.

Študijski proces je prenos znanja, v katerem študent pod vodstvom profesorja uri veščino preciznega, doslednega, logičnega sklepanja.

Funkcija profesorja je torej jasna: da nauči študenta logičnega sklepanja iz danih podatkov.

Postavlja se vprašanje, ali je funkcija profesorja, da izraža sočutje in pristopa do študenta kot terapevt?

Sočutje ne more nadomestiti odgovornosti.

Z vztrajanjem pri postavljenih kriterijih se pri mladini vzgaja vest.

Obdobje pandemije je vse te probleme še stopnjevalo.

Kaže, da se družba problema zaveda, postavlja se vprašanje, kaj bomo v zatečenem stanju ukrenili.  


Vabimo vas, da se nam pridružite na izobraževanju z izr. prof. dr. Vesno Vuk Godina v torek, 19.4.2022 ob 15.30.

Po teoretičnem predavanju se bomo skupaj pogovarjali o tem, kaj v dani situaciji lahko storimo kot pedagogi.

Dogodek bo izveden na oba načina: v živo in preko spletne povezave.

P R I J A V A

Kotizacija: 20 EUR vključuje DDV.

Na dogodku bo predstavljeno:
- Razumevanje vzgoje in izobraževanja ter socializacije v konkretnih zgodovinskih kontekstih.
- Razumevanje vzgoje in izobraževanja ter socializacije kot procesov reprodukcije družbe.
- Razumevanje izoliranih elementov socializacije in vzgoje in izobraževanje v okviru oz. kontekstu današnje narcisistične socializacije in narcisistične kulture.
- Razlaga in razumevanje terapevtske mentalitete kot dela današnje socializacije ter vzgoje in izobraževanja.
- Razlaga odsotnosti vesti kot ključne značilnost posameznikov, socializiranih in vzgajanih v narcisistični vzgoji in socializaciji.
- Iskanje odgovora na vprašanje, kako delovati v današnjem visokošolskem izobraževanju, v katerem so že številni posamezniki patološki narcisi.
- Analiza možnosti delovanja, ki presega narcisistično vzgojo in izobraževanje

Sledilo bo skupno iskanje rešitev skozi pogovor.

Vljudno vabljeni!

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, saj ti omogočajo boljše in pravilnejše delovanje. Zaradi EU zakonodaje, vas moramo vprašati za soglasje. Prosimo vas, da sprejmete uporabo piškotkov in si s tem omogočite pravilen prikaz naše spletne strani. Piškotke uporabljajo vse spletne strani. Več informacij o piškotkih najdete na tej povezavi.