Prosimo poskrbite, da je na strani omogočen JavaScript, ki poganja dodatek za dostopnost. Kakovost

Pravilnik o študentski anketi UL (2014)

Poučevanje in študij na daljavo v času bolezni COVID-19

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2022/2023

  • Rezultati študentske ankete o zadovoljstvu z izobraževanjem v kliničnem okolju
  • Splošni del študentske ankete
  • Babištvo
  • Delovna terapija
  • Fizioterapija 1. stopnja
  • Laboratorijska zobna protetika 1. stopnja
  • Ortotika in protetika 1. stopnja
  • Radiološka tehnologija 1. stopnja
  • Sanitrano inženirstvo 1. stopnja
  • Zdravstvena nega 1. stopnja
  • Fizioterapija 2. stopnja
  • Radiološka tehnologija 2. stopnja
  • Sanitrano inženirstvo 2. stopnja
  • Zdravstvena nega 2. stopnja

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2021/2022

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2020/2021

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2019/2020

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2018/2019

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2017/2018

 Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2016/2017

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2015/2016

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2014/2015

ZF UL si prizadeva za doseganje najvišjih standardov kakovosti na vseh področjih delovanja, kar je zapisala v Strategiji kakovosti.

Za sistemski nadzor kakovosti je zadolžena Komisija za kakovost, ki jo sestavljajo:

Za koordinacijo dela na področju kakovosti je zadolžen prodekan za kakovost, izr. prof. dr. Andrej Starc.
Za podporo delovanju Komisije za kakovost in prodekana za kakovost ter za uresničevanje določenih nalog s področja kakovosti skrbi Služba za kakovost.
Komisija za kakovost deluje na podlagi Pravil sistema kakovosti ULMeril NAKVIS-a za akreditacijo in zunanjo evalvacijo visokošolskih zavodov in študijskih programov ter Poslovnika kakovost ZF UL.
Komisija za kakovost ter senat ZF UL vsako leto pripravi in sprejme poročilo o kakovosti. Vabimo vas k ogledu poročil za pretekla leta.
V kolikor imate predloge za izboljšavo kakovosti dela ZF UL, jih prosim pošljite na elektronski naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..


Zdravstvena fakulteta je bila vključena v Projekt KAKOVOST – UNIVERZA V LJUBLJANI (KUL), 2012 – 2015

S projektom je Univerza v Ljubljani celovito nadgradila svoj sistem kakovosti.

Sodelovanje Zdravstvene fakultete v Projektu KUL

ZF Model poglobljene samoevalvacije


Rezultati študentske ankete


Poročilo o kakovosti 2020 (kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2019
(kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2018
(kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2017
(kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2016
(kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2015 (kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2014 (kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2013 (kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2012
Poročilo o kakovosti 2011
Poročilo o kakovosti 2010
Poročilo o kakovosti 2009
Poročilo o kakovosti 2008
Poročilo o kakovosti 2007
Poročilo o kakovosti 2006
Poročilo o kakovosti 2004-2005


Rezultati ankete o zadovoljstu zaposelnih - 2018
Razultati ankete o zadovoljstvu zaposlenih - 2015


Samoevalvacije

Spletna stran UL ZF za nemoteno delovanje in čim boljšo uporabniško izkušnjo uporablja piškotke. Nujni piškotki se naložijo samodejno, brez predhodne privolitve in z njimi ne obdelujemo nobenih podatkov. Veseli bomo, če nam boste dovolili tudi uporabo preostalih piškotkov, saj vam lahko samo na ta način spletno stran še bolj približamo. Več o piškotkih »