Prosimo poskrbite, da je na strani omogočen JavaScript, ki poganja dodatek za dostopnost. Kakovost

Pravilnik o študentski anketi UL (2014)

Poučevanje in študij na daljavo v času bolezni COVID-19

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2022/2023

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2021/2022

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2020/2021

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2019/2020

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2018/2019

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2017/2018

 Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2016/2017

 

ZF UL si prizadeva za doseganje najvišjih standardov kakovosti na vseh področjih delovanja, kar je zapisala v Strategiji kakovosti.

Za sistemski nadzor kakovosti je zadolžena Komisija za kakovost, ki jo sestavljajo:

Za koordinacijo dela na področju kakovosti je zadolžen prodekan za kakovost, izr. prof. dr. Andrej Starc.
Za podporo delovanju Komisije za kakovost in prodekana za kakovost ter za uresničevanje določenih nalog s področja kakovosti skrbi Služba za kakovost.
Komisija za kakovost deluje na podlagi Pravil sistema kakovosti ULMeril NAKVIS-a za akreditacijo in zunanjo evalvacijo visokošolskih zavodov in študijskih programov ter Poslovnika kakovost ZF UL.


S projektom KAKOVOST – UNIVERZA V LJUBLJANI (KUL), ki je trajal od 2012 do 2015, je Univerza v Ljubljani celovito nadgradila svoj sistem kakovosti. Zdravstvena fakulteta je s sodelovanjem v projektu razvila ZF Model poglobljene samoevalvacije.


Imate predloge za spremembe in izboljšave kakovosti dela ZF UL?
Vabimo vas, da jih posredujete na elektronski naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..


 Rezultati študentske ankete


Samoevalvacije


Komisija za kakovost ter senat ZF UL vsako leto pripravi in sprejme poročilo o kakovosti. Vabimo vas k ogledu poročil za pretekla leta.

Poročilo o kakovosti 2023 (kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2022 (kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2021 (kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2020 (kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2019
(kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2018
(kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2017
(kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2016
(kot del Letnega poročila)


 

 

Spletna stran za nemoteno in pravilno delovanje uporablja osnovne nujne piškotke. Obvezni piškotki in piškotki, ki ne obdelujejo osebnih podatkov, se naložijo samodejno, brez predhodne privolitve in z njimi ne obdelujemo nobenih podatkov. Analitičnih piškotkov ne uporabljamo. Več o piškotkih »