Prosimo poskrbite, da je na strani omogočen JavaScript, ki poganja dodatek za dostopnost. Kakovost

Pravilnik o študentski anketi UL (2014)

Poučevanje in študij na daljavo v času bolezni COVID-19

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2023/2024

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2022/2023

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2021/2022

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2020/2021

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2019/2020

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2018/2019

Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2017/2018

 Rezultati študentske ankete za študijsko leto 2016/2017

 

ZF UL si prizadeva za doseganje najvišjih standardov kakovosti na vseh področjih delovanja, kar je zapisala v Strategiji kakovosti.

Za sistemski nadzor kakovosti je zadolžena Komisija za kakovost, ki jo sestavljajo:

Za koordinacijo dela na področju kakovosti je zadolžen prodekan za kakovost, izr. prof. dr. Andrej Starc.
Za podporo delovanju Komisije za kakovost in prodekana za kakovost ter za uresničevanje določenih nalog s področja kakovosti skrbi Služba za kakovost.
Komisija za kakovost deluje na podlagi Pravil sistema kakovosti ULMeril NAKVIS-a za akreditacijo in zunanjo evalvacijo visokošolskih zavodov in študijskih programov ter Poslovnika kakovost ZF UL.


S projektom KAKOVOST – UNIVERZA V LJUBLJANI (KUL), ki je trajal od 2012 do 2015, je Univerza v Ljubljani celovito nadgradila svoj sistem kakovosti. Zdravstvena fakulteta je s sodelovanjem v projektu razvila ZF Model poglobljene samoevalvacije.


Imate predloge za spremembe in izboljšave kakovosti dela ZF UL?
Vabimo vas, da jih posredujete na elektronski naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..


 Rezultati študentske ankete


Samoevalvacije


Komisija za kakovost ter senat ZF UL vsako leto pripravi in sprejme poročilo o kakovosti. Vabimo vas k ogledu poročil za pretekla leta.

Poročilo o kakovosti 2023 (kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2022 (kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2021 (kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2020 (kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2019
(kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2018
(kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2017
(kot del Letnega poročila)
Poročilo o kakovosti 2016
(kot del Letnega poročila)